نمایشگاه بین المللی جاذبه های تحصیل در ایران در ۱۲ رویداد

نمایشگاه بین المللی جاذبه های تحصیل در ایران در ۱۲ رویداد

به گزارش کارت خوب، رئیس ستاد نمایشگاه بین المللی جاذبه های تحصیل در ایران اظهار داشت: این نمایشگاه مهر سال جاری برای نخستین بار در ۱۲ رویداد برگزار می گردد.


به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، محمدجواد سلمانپور در اینباره اظهار داشت: در این نمایشگاه دانشگاه ها به عرضه توانمندی ‎های بین المللی خود در حوزه جذب دانشجویان بین المللی می پردازند و موسسات جذب دانشجویان بین المللی و مراکز آزفا (مرکز آموزش زبان فارسی) فعالیتهای خود در حوزه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان به نمایش می گذارند.
رئیس ستاد نمایشگاه بین المللی جاذبه های تحصیل در ایران و مشاوره بین الملل معاون وزیر و سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: جشنواره فرهنگ ملل، جشنواره غذای ملل، جشنواره هنری سرای دانش، نشست استادان کرسی های زبان فارسی همچون رویدادهای این نمایشگاه است.


وی این را هم اظهار داشت که دانشجویان بین المللی دانشگاه ها با برگزاری جشنواره فرهنگ ملل از فرهنگ، تمدن، هویت ملی و اجتماعی همینطور پیشرفت های علمی، اقتصادی و فرهنگی کشور خود رونمایی خواهند کرد.
مشاوره بین الملل سازمان امور دانشجویان افزود: رویدادهایی که در این نمایشگاه رخ می دهد برای اقشار مختلفی که با حوزه گسترش زبان فارسی و بین المللی سازی و جذب دانشجویان بین المللی مرتبط هستند، جذاب خواهد بود در واقع فرصتی برای تمام کنشگران عرصه بین المللی سازی بوجود آمده است تا به تعامل با یکدیگر بپردازند.


1403/04/18
12:16:35
5.0 / 5
261
تگهای خبر: آموزش , اقتصاد , مشاوره , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
کارت خوب

کارت ویزیت خوب