مشاور وزیر علوم:

دانشگاه محل ترویج گفتمان ملی است

دانشگاه محل ترویج گفتمان ملی است

به گزارش کارت خوب، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: دانشگاه محل ترویج گفتمان ملی و تقویت کننده هویت ملی است و در همه جای دنیا دانشگاه ها چنین کاربریی دارند.


به گزارش کارت خوب به نقل از ایرنا، سید احمد رضا خضری روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، اضافه کرد: برای رسیدن به دانشگاه در طراز تمدن ایرانی با لحاظ تاریخ غنی ای که در این زمینه داریم، باید دانشگاه را به رسمیت بشناسیم.
وی با اعلان اینکه دانشگاه مغز متفکر جامعه است و میدان سیاست و پادگان نیست، گفت: دانشگاه محل فکر و اندیشه ورزی و تولید داده های علمی و مکان تربیت نخبگان است.
خضری با اعلان اینکه دانشگاه به آسایش و آرامش نیاز دارد، اضافه کرد: تامین نیازهای استادان و امکانات مورد نیاز دانشجویان و آرامش فکری برای کار و فعالیت، دانشگاهها را به محل مطلوب و ایده آل تبدیل می کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلان اینکه دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان دانشگاهی ماموریت محور بوده و افتخارات زیادی برای کشور آفریده است، اضافه کرد: این دانشگاه به خوبی و درستی از عهده ماموریت هایش برآمده است و الان نیز در مرزهای دانش و متناسب با پیشرفت های دنیا حرکت می کند.
در این مراسم، سعدالله نصیری قیداری به عنوان سرپرست دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان معرفی و از خدمات هشت ساله بابک کریمی قدردانی گردید.


1403/07/12
11:29:05
5.0 / 5
129
تگهای خبر: تولید , خدمات , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
کارت خوب

کارت ویزیت خوب